کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
کاردرمانی و گفتاردرمانی
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
تگ لاین: کاردرمانی و گفتاردرمانی
خدمات: اتیسم، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، فلج مغزی، سکته مغزی، اختلالات صوت، کاردرمانی جسمی، اختلالات یادگیری، کم توانی ذهنی، درمان لکنت، کاردرمانی ذهنی، ضایعات نخاعی، اختلالات بلع، بیش فعالی، کم شنوایی، ارائه خدمات کاردرمانی در منزل، آفازی، مشکلات توجه و تمرکز، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون
⚫️ هیمن خسروی: کارشناس ارشد حرکات اصلاحی و کارشناس کاردرمانی امیر قربان زاده دیز: گفتاردرمانگر ⚫️ مرکز امید فردا تحت نظارت سازمان نظام پزشکی با متخصصین مجرب آماده ارائه خدمات کاردرمانی به مراجعین می باشد.
نشانی: البرز، کرج، طالقانی جنوبی، بعد از چهارراه هفت تیر، کوچه فدائی، ساختمان ثامن، طبقه 4، واحد 8
شماره تلفن پذیرش: 09121932962
شماره تماس پذیرش: 02632776081
لینک‌ها: اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، لوکیشن کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا متخصص کاردرمانی و گفتاردرمانی در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن پیام
به منظور اطلاع از هزینه ویزیت، ساعت کاری، بیوگرافی، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این برگه، دسترسی به آدرس مطب، کانال تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، برنامه حضور پزشک، پیج اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
مناطق
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا (خیابان طالقانی جنوبی)
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در دکتر بیگ کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در خوب دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger