گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
آشنایی: مرکز جامع توانبخشی
زمینه‌های کاری: فلج مغزی، لکنت، پولیپ تارهای صوتی، شن بازی درمانی، سکته مغزی، میکروسفالی، کاردرمانی جسمی، اتیسم، موسیقی درمانی، کلاس های آموزشی گروهی، درمان اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان، شکاف کام، یکپارچگی حسی، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی، هیدروسفالی، بازی درمانی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، انجام کلیه تست های روانشناسی، کاردرمانی ذهنی، فلجی یکطرفه تارهای صوتی، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
لوکیشن: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تماس نوبت دهی: 02636510926
شماره تماس نوبت دهی: 09058644331
شماره تماس نوبت دهی: 09124185223
پیوندها: اینستاگرام، وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
فرستادن دیدگاه
به منظور آگاه شدن از بیوگرافی، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پیج، دسترسی به آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را خواهید داشت.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در کال پزشک گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی کلیک پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger